Mijn account (topmenu)

Relevant – online training

Content die raakt. Relevant voor jouw klant.

Wat is het?
Een online training van 5 weken waarin je inspirerende content maakt en deelt die relevant is voor jouw klant. Wat je leert, breng je diezelfde week nog in de praktijk.

Voor wie?
Deze training is voor jou als je ondernemer bent.
Je hebt onvoldoende inspiratie voor het maken van berichten op Facebook, Linkedin of Instagram.
Je hebt moeite met het schrijven van een e-mailnieuwsbrief die inspireert.
Het schrijven van een e-mailnieuwsbrief of blog kost je vaak 2-3 uur.
“Ik ben gesterkt in het weten dat ik mezelf mag zijn en dat juist ook nog meer mag laten zien. Dit heb ik meteen toegepast in de laatste mails uit mijn lancering en dat heeft tot twee verkopen geleid. In tegenstelling tot de vorige lancering, waarin ik meer ‘marketing’ was en dat alleen maar leidde tot heel veel uitschrijvers.
Ik vond het prettig dat het niet een ‘stap voor stap volg dit format’ training was. Maar meer om je eigen stem te vinden en te gebruiken. Goed behapbaar. Geen overload aan informatie.”
Jorna Postma - ADHD coach voor vrouwen
“Dit is de eerste training die doet wat het belooft en niet dat je aan het eind nog niet weet wat je nu als eerste moet doen en dan maar een duur traject start omdat daar dan misschien wel het antwoord ligt. Gwyneth is eerlijk en echt en ik wist dat dat ook mogelijk was voor mezelf alleen durfde ik dat nog niet naar buiten te brengen omdat er altijd wel mensen waren die zeiden “je moet verkopen en zeggen dat ze bij jou moeten komen” je kunt de klant niet zelf laten kiezen. Die nee moet een ja worden en bij die gedachten kreeg ik al jeuk. Want net wat Gwyneth zegt zo wil ik ook niet benaderd worden waarom zal ik het dan wel zo doen. Gwyneth geeft vertrouwen dat je het beste je hart kunt volgen.”
Jacqueline Verbeek - Gewoon vrouw zijn

Na deze training:
Weet je hoe je de inspiratieknop aanzet.
Maak je content die de harten van jouw potentiële klanten raakt.
Schrijf je een e-mailnieuwsbrief of blog binnen 1 uur.
Ben je relevant voor de juiste mensen.
Ben je in staat wel te verkopen met je content.

Wat komt aan bod?
Week 1: Inspiratie (02-10)
Week 2: Inhoud (09-10)
Week 3: Structuur (16-10)
Week 4: Overtuigen (23-10)
Week 5: Moed (30-10)
30 oktober 10.00 – 11.00 uur: live webinar Q&A
Bonus: 5 audio’s met Vraag & Antwoord
Het trainingsmateriaal bestaat uit werkboeken en audio’s die toegankelijk zijn vanaf een besloten website en een webinar.
Alles op een rijtje:
Twee varianten: online (75 euro ex BTW) en online + begeleiding (195 euro ex BTW)
Wekelijks e-mail met info + toegang besloten website
5-weekse training
Digitale werkboeken en audio’s
5 Audio’s met Q&A’s
Live Q&A webinar
Tijd: ca. 1 uur per week.
Start: 2 oktober a.s.
“Ik heb meer inzicht in hoe ik mijn verhaal op kan bouwen. Fijn en praktisch uitgelegd. Ik merkte ook meteen dat deze berichten het veel beter deden.”
Anja Zerrouk

RELEVANT online

  • 5-weekse online training
  • Trainingsmateriaal: werkboeken en audio’s
  • Live webinar Q&A woensdag 30-10 10 – 11 uur
  • Toegang tot 5 audio’s met Q&A’s.
  • Woensdag 2 oktober ontvang je eerste mail
  • 75 euro ex BTW

RELEVANT online + 1 op 1 begeleiding

  • 5-weekse online training
  • Trainingsmateriaal: werkboeken en audio’s
  • Live webinar Q&A in week 5: woensdag 30 okt. 10-11 uur
  • Toegang tot 5 audio’s met Q&A’s
  • elke week 1 op 1 feedback op jouw teksten
  • elke week antwoord op jouw vragen per e-mail
  • 9 van 10 plaatsen beschikbaar (update 13-9)
  • Woensdag 2 oktober ontvang je eerste mail
  • EBC-leden: informeer naar speciaal aanbod
  • 195 euro ex BTW

Over Gwyneth

Als ik ergens van houd, is het van content maken. Door ruim 15 jaar ervaring in het marketingvak weet ik hoe belangrijk het is om relevant te zijn voor je klant. Dit combineer ik graag met mijn creatieve kant: schrijven. Tijdens het schrijven van mijn debuutroman leerde ik te schrijven vanuit mijn hart. Toen ik dat ging toepassen – in eerste instantie in mijn eigen marketing en later ook bij klanten – merkte ik dat het durven delen wat je werkelijk vindt bevrijdend voelt en inspirerend is voor je klant. Dan blijft je boodschap echt kleven. En ben je relevant.
btt