Mijn account (topmenu)

Vragen

Vragen? Kijk eens hieronder.

BESTELLEN

Waar vind ik informatie over het product?

In de shop staat bij elke product een uitgebreide productomschrijving. Heb je toch nog vragen. Neem contact met ons op.

Het product is uitverkocht, komt deze nog terug op jullie website?

Als het product is uitverkocht en het staat nog in de shop wordt de voorraad snel aangevuld. Neem contact op om het product te reserveren.

Is het mogelijk om een product te reserveren?

Wij reserveren graag een product voor je. Stuur een mailtje via de contactpagina en laat ons weten om welk product het gaat.

Hoe plaats ik een bestelling?

Alles over het bestelproces lees je op deze pagina.

VERZENDEN

Binnen welk termijn wordt een bestelling geleverd?

Lege sectie. Bewerk pagina om inhoud hier toe te voegen.

Wat zijn de verzendkosten?

Lege sectie. Bewerk pagina om inhoud hier toe te voegen.

Waarom heb ik nog geen orderbevestiging gekregen?

Lege sectie. Bewerk pagina om inhoud hier toe te voegen.

Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?

Lege sectie. Bewerk pagina om inhoud hier toe te voegen.

Waar blijft mijn bestelling?

Lege sectie. Bewerk pagina om inhoud hier toe te voegen.
BETALEN

Ik heb artikelen geretourneerd, maar het aankoopbedrag nog niet retour ontvangen. Wat moet ik doen?

Lees eerst deze pagina over retourneren door. Als je vraag nog niet is beantwoord, neem dan contact met ons op, dan kijken we het voor je na.

Kan ik het aankoopbedrag zelf overmaken?

Alles over betaalmogelijkheden lees je hier.

Ik heb mijn online product betaald, maar nog niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Als je geen e-mail hebt ontvangen met een downloadlink naar jouw digitale product, controleer dan of het bericht in je SPAM box terecht is gekomen. Is dit niet het geval? Neem dan contact met ons op, dan zorgen we dat jij jouw digitale product zo spoedig mogelijk ontvangt.

RETOURNEREN

Hoe kan ik mijn artikel ruilen of retourneren?

Lees hier alles over ons retourbeleid.

Mijn artikel is beschadigd, verkeerd geleverd of incompleet, wat moet ik doen?

Stuur het artikel naar ons terug. De adresgegevens vind je hier. We nemen contact met je op over de verdere afhandeling hiervan.

Ik ben niet tevreden over een online product. Wat moet ik doen?

Neem contact met ons op, dan zoeken we samen een passend oplossing.

btt